Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(246)
Forma i typ
Książki
(243)
Publikacje fachowe
(211)
Publikacje naukowe
(140)
Publikacje dydaktyczne
(119)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(194)
dostępne
(128)
wypożyczone
(32)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(144)
Czytelnia Główna
(3)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(72)
Biblioteka WEiZ
(114)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(15)
Autor
Sałbut Bartosz
(9)
Biesok Grzegorz (1976- )
(4)
Kozłowski Waldemar
(4)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(4)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(3)
Kuzior Anna
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Pfaff Józef (1953- )
(3)
Poniatowska Lucyna
(3)
Strojek-Filus Marzena
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Farley David (1959- )
(2)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(2)
Gierulski Wacław
(2)
Gross-Gołacka Elwira
(2)
Guryn Halina
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hoffman Reid (1967- )
(2)
Jabłoński Marek (ekonomia)
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Leoński Wojciech
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Nowak Mariusz (ekonomia)
(2)
Nowak Marta (ekonomia)
(2)
Pilch Piotr
(2)
Plinta Dariusz
(2)
Puchalska-Kamińska Malwina
(2)
Rostek Katarzyna
(2)
Rówińska Małgorzata
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Skonieczny Jan
(2)
Szczepański Jarek
(2)
Vernon Vaughn
(2)
Wagner Natalia
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wiśniewski Michał (ekonomia)
(2)
Wyród-Wróbel Jolanta
(2)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(2)
Łapko Aleksandra
(2)
Łądka-Barańska Agnieszka
(2)
Świerczek Artur
(2)
Abela Andrew V. (1965- )
(1)
Ajdacki Michał
(1)
Ali Hashem Saad Ahmed
(1)
Alto Valentina
(1)
Ameisen Emmanuel
(1)
Andrian Karolina
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Babin Leif
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Baraniecka Anna (logistyka)
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Barłożewski Krystian
(1)
Becella Adrian
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Berłowski Paweł (1964- )
(1)
Berłowski Paweł. (1964- )
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bielewski Andrzej
(1)
Bielińska Irena
(1)
Biernacki Michał
(1)
Biliński Michał (prawo)
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogdan Natalia
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Brill Jonathan
(1)
Brunson Russell
(1)
Brynjolfsson Erik (1962- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Buła Piotr
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Bąkowska-Morawska Urszula
(1)
Błażyńska Joanna
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Capizzi Joseph Edward
(1)
Carlberg Conrad George
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cawrey Daniel
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Cheba Katarzyna
(1)
Chmielewska Anna (ekonomia)
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciesielska Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Cieślik Rafał
(1)
Cohen June
(1)
Cohn Mike
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(158)
2010 - 2019
(86)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(242)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(246)
Język
polski
(245)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1864)
Menedżerowie
(246)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Dyrektorzy HR
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(39)
Zarządzanie
(36)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(32)
Przywództwo
(16)
Innowacje
(13)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Menedżerowie
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Marketing
(10)
Zaangażowanie pracowników
(10)
Finanse przedsiębiorstwa
(9)
Zachowanie organizacyjne
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Logistyka
(8)
Konkurencyjność
(7)
Motywacja pracy
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwa
(7)
Rachunkowość zarządcza
(7)
Szczupłe zarządzanie
(7)
Zarządzanie zmianą
(7)
Controlling
(6)
Decyzje
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Organizacja
(6)
Organizacje
(6)
Programy komputerowe
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Zarządzanie różnorodnością
(6)
Analiza finansowa
(5)
Badania marketingowe
(5)
Coaching
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Ocena pracowników
(5)
Produkcja
(5)
Rachunkowość finansowa
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Sprawozdawczość finansowa
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(5)
Wartościowanie pracy
(5)
Zarządzanie innowacjami
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Model biznesowy
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Projektowanie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza danych
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Internet
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Metodologia
(3)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Praca zdalna
(3)
Public relations
(3)
Rachunkowość
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Technologie cyfrowe
(3)
Usługi
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Analiza rynku
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(2)
BHP
(2)
Badania ilościowe
(2)
Badania naukowe
(2)
Badania rynku
(2)
Big data
(2)
Blockchain
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
E-konsumenci
(2)
Etyka
(2)
Finansowanie
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Temat: czas
2001-
(111)
1901-2000
(13)
1989-2000
(9)
1945-1989
(3)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(67)
Europa
(3)
Czechy
(2)
Japonia
(2)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Libia
(1)
Powiat olsztyński (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Sudan
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(63)
Opracowanie
(58)
Monografia
(53)
Poradnik
(50)
Materiały pomocnicze
(45)
Praca zbiorowa
(15)
Raport z badań
(14)
Case study (studium przypadku)
(11)
Poradniki
(7)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(197)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(60)
Informatyka i technologie informacyjne
(24)
Transport i logistyka
(17)
Psychologia
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Matematyka
(3)
Nauka i badania
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Religia i duchowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
246 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Dlaczego szkolna strategia niezmiennie zawodzi? 14 Skąd się biorą problemy firm? 18 Odporność na wstrząsy jako nowa strategia rozwoju 21 Rady praktyka 26 Organizacja materiału w książce 28 ROZEZNANIE W SYTUACJI Transformacja jako klucz do przetrwania w coraz bardziej rozchwianym świecie 35 Dyrektor generalny jak kapitan na pełnym morzu 37 Fale fenomenalne w ujęciu matematycznym 38 Wzmacnianie fali w rzeczywistości społecznej 42 Czterej wrogowie wzrostu 45 Przyszłość nie jest ani chaotyczna, ani z góry określona 48 Dziesięć prądów głębinowych, które przyczynią się do wezbrania kolejnej fali fenomenalnej 51 Lokalne oddziaływanie makrotrendów 54 Trendy gospodarcze 60 Trendy technologiczne 75 Trendy społeczne 90 Skoro przyszłość jest tak oczywista, to dlaczego fi rmy nie radzą sobie z falami fenomenalnymi? 94 ZMIANA ZACHOWAŃ Sposób na falę fenomenalną, czyli metoda ROGUE 102 Ocena sytuacji bieżącej 105 Dociekania. Sztuka dostrzegania tego, co niewidoczne 106 Rzeczywistość jako punkt odniesienia 109 Gromadzenie danych 119 Analiza dostępnych opcji 130 Prawdopodobne stany faktyczne 137 Klucz do skutecznej oceny sytuacji bieżącej 144 Obserwacja systemu 147 Słowo o przyszłości 149 Zrozumieć system 153 Oswoić się z niepewnością 158 Rozpoznawanie schematów mimo braku wszystkich danych 163 Rozpoznawanie skutków wyższego rzędu 166 Pętle przyczynowe 168 Modelowanie systemów. Rady praktyczne 177 Możliwe wersje przyszłości 181 Drzewo możliwości 186 Wizje skrajności 188 Gra wojenna jako droga do sukcesu 209 Możliwe warianty przyszłości na wykresie 215 Oddzielanie szans od zagrożeń 219 Model jako klucz do zmiany świata 222 Rozpoznanie punktów zapalnych 223 Stymulowanie systemu 230 Priorytetowe szanse i zagrożenia 235 Zmiana poziomu prawdopodobieństwa i siły oddziaływania 247 Eksperymenty 259 Wzrost innowacyjności nie zawsze idzie w parze ze wzrostem rentowności 263 Wybór właściwego eksperymentu 266 Projektowanie portfeli 271 Eksperymenty a wyczucie czasu 273 Równowaga portfela 277 Wyniki i odporność jako dwa podstawowe kryteria projektowania portfela 281 Rezerwa projektów 283 Właściwy poziom innowacyjności 285 Definiowanie eksperymentów 287 Efektywna ocena rezultatów 290
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153468 N, 153469 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-147. Indeks.
Dla studentów zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, doktorantów, pracowników naukowych, przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych.
1. System zarządzania środowiskowego 1.1. Kontekst organizacji 1.1.1. Kontekst zewnętrzny 1.1.2. Kontekst wewnętrzny 1.1.3. Potrzeby i oczekiwania stron zainteresowanych 1.1.4. Zakres systemu zarządzania środowiskowego 1.2. Przywództwo 1.2.1. Przywództwo i zaangażowanie 1.2.2. Polityka środowiskowa 1.2.3. Role, odpowiedzialności i uprawnienia 1.3. Planowanie 1.3.1. Działania odnoszące się do ryzyka i szans 1.3.1.1. Aspekty środowiskowe 1.3.1.2. Zobowiązanie dotyczące zgodności 1.3.1.3. Planowanie działań 1.3.2. Cele środowiskowe i planowanie działań prowadzących do ich osiągania 1.4. Wsparcie 1.4.1. Zasoby 1.4.2. Kompetencje 1.4.3. Świadomość 1.4.4. Komunikacja 1.4.5. Udokumentowane informacje 1.5. Działania operacyjne 1.5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi 1.5.2. Gotowość i reagowanie na sytuacje awaryjne 1.6. Ocena efektów działalności 1.6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena 1.6.2. Ocena zgodności 1.6.3. Audity wewnętrzne 1.6.4. Przegląd zarządzania 1.7. Doskonalenie 1.8. Niepowodzenia związane z wdrażaniem i utrzymywaniem systemu zarządzania środowiskowego 2. System ekozarządzania i audytu (EMAS) 2.1. Motywy wdrażania i korzyści systemu EMAS 2.2. Problemy i bariery systemu EMAS 3. System zarządzania energią 3.1. Proces wdrożenia systemu zarządzania energią 3.2. Korzyści i warunki ich uzyskiwania 4. Systemy zarządzania środowiskowego o rzeczywistości postpandemicznej 5. Koncepcje zarządzania prośrodowiskowego 5.1. Total Quality Environmental Management 5.2. Zrównoważony rozwój organizacji 5.3. Gospodarka obiegu zamkniętego 5.4. Zielony łańcuch dostaw 5.5. Zielone zarządzanie ludźmi 6. Dyskusja i dalsze badania
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153624 N, 153625 N, 153628 N, 153626 N, 153172 N, 153629 N, 153627 N, 153171 N (8 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153618 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Dla praktyków zarządzania projektami, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych i kursów specjalistycznych.
Część I Podstawy metodycznego wsparcia zarządzania projektami. Rozdział 1 Podstawy metodyczne zarządzania projektami. 1.1. System wiedzy zarządzania projektami. 1.2. System pojęć metodycznych zarządzania projektami. 1.2.1. Kompleksowość zaleceń metod. 1.2.2. Szczegółowość zaleceń metod. 1.3. Systematyka metod zarządzania projektami. 1.4. Metodyki zarządzania projektami. Rozdział 2. Wytyczne metodyczne zarządzania projektami. 2.1. Istota wytycznych metodycznych zarządzania projektami. 2.2. Wytyczne odpowiedzialności społecznej zarządzania projektami. 2.2.1. Istota i rodzaje wytycznych odpowiedzialności społecznej zarządzania projektami. 2.2.2. Karta Ziemi. 2.2.3. Inicjatywa ONZ Global Compact 2.2.4. Norma ISO 26000. 2.2.5. Standardy AA 1000 2.2.6. Wytyczne odpowiedzialności społecznej projektów 2.2.7. Metoda PRiSM 2.3. Wytyczne profesjonalne zarządzania projektami. 2.3.1. Istota i znaczenie wytycznych profesjonalnych zarządzania projektami. 2.3.2. Samodzielne wytyczne profesjonalne zarządzania projektami. 2.3.3. Wytyczne profesjonalne zarządzania projektami jako składowe metodyk. 2.3.4. Systemy wytycznych profesjonalnych zarządzania projektami. 2.4. Wytyczne etyczne zarządzania projektami. 2.4.1. Istota i znaczenie wytycznych etycznych. 2.4.2. Kodeksy etyczne zarządzania projektami. 2.4.3. Kodeksy etyczne IPMA. 2.4.4. Kodeks etyczny PMI. Rozdział 3. Normy z zakresu zarządzania projektami. 3.1. Normy jako narzędzia metodyczne. 3.2. Normy w zarządzaniu projektami. 3.2.1. Normy międzynarodowe ISO. 3.2.2. Normy DIN. 3.2.3. Normy BS. 3.2.4. Normy PN. Rozdział 4. Modele przebiegu projektów. 4.1. Modelowanie w zarządzaniu projektami. 4.2. Model kaskadowy. 4.3. Modele V. 4.4. Model iteracyjny 4.5. Model spiralny 4.6. Część II Uniwersalne metodyki i standardy zarządzania projektami. Rozdział 5. Metodyka PMBoK® Guide 5.1. Geneza i znaczenie metodyki 5.2. Struktura metodyki 5.3. Zarządzanie integracją w projekcie. 5.3.1. Opracowywanie karty projektu. 5.3.2. Opracowywanie planu zarządzania projektem. 5.3.3. Kierowanie i zarządzanie pracami w projekcie. 5.3.4. Monitorowanie i kontrolowanie prac projektu. 5.3.5. Przeprowadzanie zintegrowanej kontroli zmian. 5.3.6. Zamknięcie projektu lub etapu. 5.4. Zarządzanie zakresem w projekcie. 5.4.1. Planowanie zarządzania zakresem. 5.4.2. Zbieranie wymagań. 5.4.3. Precyzowanie zakresu. 5.4.4. Tworzenie struktury podziału pracy 5.4.5. Przeprowadzanie walidacji zakresu. 5.4.6. Kontrolowanie zakresu 5.5. Zarządzanie czasem w projekcie 5.5.1. Planowanie zarządzania harmonogramem 5.5.2. Określanie działań 5.5.3. Określanie kolejności działań 5.5.4. Szacowanie zasobów działań. 5.5.5. Szacowanie czasu trwania działań. 5.5.6. Opracowywanie harmonogramu. 5.5.7. Kontrolowanie harmonogramu. 5.6. Zarządzanie kosztami w projekcie. 5.6.1. Planowanie zarządzania kosztami. 5.6.2. Szacowanie kosztów. 5.6.3. Określanie budżetu. 5.6.4. Kontrolowanie kosztów. 5.7. Zarządzanie jakością w projekcie. 5.7.1. Planowanie zarządzania jakością. 5.7.2. Przeprowadzanie zapewniania jakości 5.7.3. Kontrolowanie jakości. 5.8. Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie. 5.8.1. Planowanie zarządzania zasobami ludzkimi. 5.8.2. Pozyskiwanie zespołu projektu. 5.8.3. Kształtowanie zespołu projektu. 5.8.4. Zarządzanie zespołem projektu. 5.9. Zarządzanie komunikacją w projekcie. 5.9.1. Planowanie zarządzania komunikacją. 5.9.2. Zarządzanie komunikacją. 5.9.3. Kontrolowanie komunikacji. 5.10. Zarządzanie ryzykiem w projekcie. 5.10.1. Planowanie zarządzania ryzykiem. 5.10.2. Rozpoznawanie ryzyk. 5.10.3. Przeprowadzanie jakościowej analizy ryzyk. 5.10.4. Przeprowadzanie ilościowej analizy ryzyk. 5.10.5. Planowanie reakcji na ryzyka. 5.10.6. Kontrolowanie ryzyk 5.11. Zarządzanie zamówieniami w projekcie. 5.11.1. Planowanie zarządzania zamówieniami. 5.11.2. Dokonywanie zamówień. 5.11.3. Kontrolowanie zamówień. 5.11.4. Zamykanie zamówień. 5.12. Zarządzanie zaangażowaniem interesariuszy w projekcie. 5.12.1. Rozpoznawanie interesariuszy. 5.12.2. Planowanie zarządzania zaangażowaniem interesariuszy. 5.12.3. Zarządzanie zaangażowaniem interesariuszy. 5.12.4. Kontrolowanie zaangażowania interesariuszy. 5.13. Standardy uzupełniające do PMBoK® Guide. 5.14. Rozdział 6. Metodyka PRINCE2® 6.1. Geneza i znaczenie metodyki 6.2. Pryncypia PRINCE2® 6.3. Tematy w PRINCE2® 6.3.1. Uzasadnienie biznesowe. 6.3.2. Organizacja 6.3.3. Jakość 6.3.4. Plany 6.3.5. Ryzyko 6.3.6. Zmiana 6.3.7. Postępy 6.4. Procesy PRINCE2® 6.4.1. Przygotowanie projektu 6.4.2. Zarządzanie strategiczne projektem 6.4.3. Inicjowanie projektu 6.4.4. Sterowanie etapem 6.4.5. Zarządzanie dostarczaniem produktów. 6.4.6. Zarządzanie końcem etapu. 6.4.7. Zamykanie projektu. 6.5. Dostosowanie PRINCE2® Rozdział 7. Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu PCM. 7.1. Geneza i znaczenie metodyki. 7.2. Zarządzanie cyklem projektu. 7.3. Podejście matrycy logicznej. 7.3.1. Analiza interesariuszy. 7.3.2. Techniki analizy interesariuszy 7.3.3. Analiza problemów 7.3.4. Analiza celów. 7.3.5. Analiza strategii. 7.3.6. Matryca logiczna. 7.3.7. Prace planistyczne przy wykorzystaniu matrycy logicznej. 7.4. Modyfikacje podejścia matrycy logicznej. 7.5. Krytyka podejścia matrycy logicznej. 7.6. Zastosowanie metodyki PCM. 7.7. Analiza porównawcza metodyk PCM. Rozdział 8. Metodyka TenStep. 8.1. Geneza i znaczenie metodyki. 8.2. Ogólny opis metodyki 8.3. Szczegółowy opis metodyki TenStep. 8.3.1. Procesy 8.3.2. Techniki 8.4. Tworzenie harmonogramu i budżetu 8.4.1. Procesy 8.4.2. Techniki 8.5. Zarządzanie harmonogramem i budżetem. 8.5.1. Procesy 8.5.2. Techniki 8.6. Zarządzanie problemami krytycznymi 8.7. Zarządzanie zakresem 8.7.1. Procesy 8.7.2. Techniki 8.8. Zarządzanie komunikacją. 8.8.1. Procesy 8.8.2. Techniki 8.9. Zarządzanie ryzykiem 8.9.1. Procesy 8.9.2. Techniki 8.10. Zarządzanie zasobami ludzkimi 8.10.1. Procesy 8.10.2. Techniki 8.11. Zarządzanie jakością i miarami 8.11.1. Procesy 8.11.2. Techniki 8.12. Zarządzanie dostawcami 8.12.1. Procesy 8.12.2. Techniki 8.13. Rozdział 9. Metodyka IPMA PM3 zarządzania projektami opartego na kompetencjach. 9.1. Geneza i znaczenie metodyki. 9.2. Wytyczne kompetencji IPMA. 9.3. Metodyki oparte na modelu kompetencji IPMA. 9.4. Metodyka PM3. Rozdział 10. Metodyka zarządzania projektami 1-2-3. 10.1. Geneza i znaczenie metodyki. 10.2. Opis metodyki 1-2-3. 10.3. Część III Zwinne metody zarządzania projektami. Rozdział 11. Zwinne metodyki zarządzania projektami. 11.1. Geneza i znaczenie zwinnych metodyk zarządzania projektami. 11.2. Istota zwinnych metodyk zarządzania projektami. 11.3. Szerokie znaczenie terminu zwinności. 11.4. Rezultaty stosowania metodyk zwinnych. 11.5. Rozdział 12. Metodyka Scrum 12.1. Charakterystyka ogólna metodyki Scrum. 12.1.1. Ewolucja Scrum. 12.1.2. Definicja oraz cechy charakterystyczne Scrum. 12.1.3. Potencjalne zastosowania Scrum 12.2. Opis metodyki Scrum 12.2.1. Podstawowa terminologia. 12.2.2. Zespół Scrumowy. 12.2.3. Artefakty Scrum 12.2.4. Zdarzenia w Scrum 12.2.5. Przebieg procesu scrumowego 12.3. Ograniczenia i zalecenia metodyki Scrum 12.4. Wady i zalety metodyki Scrum 12.5. Część IV Branżowe metodyki i standardy zarządzania projektami. Rozdział 13. Metodyka HERMES 13.1. Geneza i znaczenie metodyki HERMES 13.2. Opis metodyki HERMES. Rozdział 14. Metodyka MSF. 14.1. Geneza i znaczenie metodyki MSF. 14.2. Opis ogólny metodyki MSF. 14.2.1. Modyfikacje metodyki. 14.2.2. Obszary zastosowania w zarządzaniu projektami. 14.3. Opis szczegółowy metodyki MSF 14.3.1. Fazy / etapy / kroki metodyki. 14.3.2. Omówienie poszczególnych elementów metodyki oraz zalecenia dotyczące stosowania. 14.4. Zalety i wady metodyki MSF. 14.5. Rozdział 15. Metodyka CIOB 15.1. Geneza i znaczenie metodyki CIOB. 15.2. Opis ogólny metodyki CIOB. 15.3. Opis szczegółowy metodyki CIOB. 15.3.1. Faza rozpoczęcia 15.3.2. Faza wykonalności. 15.3.3. Faza strategii. 15.3.4. Faza przedrealizacyjna. 15.3.5. Faza budowy. 15.3.6. Faza testowania i uruchomienia. 15.3.7. Faza ukończenia, przejęcia i faza operacyjna. 15.3.8. Faza przeglądu powdrożeniowego, obiekt w użyciu. 15.3.9. Zalety i wady. Część V Firmowe metodyki i standardy zarządzania projektami oraz metodyka autorska. Rozdział 16. Metodyka PMM Zarządzania Projektami Stanu Kansas. 16.1. Geneza i znaczenie metodyki PMM. 16.2. Opis metodyki PMM. 16.3. Kluczowe role w projekcie wg metodyki PMM. 16.4. Zalety i wady metodyki PMM. Rozdział 17. Metodyka Cornell University CPMM. 17.1. Geneza i znaczenie metodyki CPMM. 17.2. Opis ogólny metodyki CPMM. 17.2.1. Role i odpowiedzialności. 17.2.2. Fazy / etapy / kroki 17.3. Opis szczegółowy metodyki CPMM. 17.3.1. Faza inicjowania 17.3.2. Faza wstępnego planowania projektu. 17.3.3. Faza szczegółowego planowania projektu. 17.3.4. Faza realizacji i kontroli. 17.3.5. Faza zamknięcia projektu. 17.4. Zalety i wady metodyki CPMM. Rozdział 18. Metodyka zarządzania programami i projektami NASA. 18.1. Geneza i znaczenie metodyki NASA. 18.2. Zarządzanie programami w metodyce NASA. 18.3. Zarządzanie projektami w metodyce NASA. 18.4. Zalety i wady metodyki NASA. Rozdział 19. Metodyka Lenta Prowadzenia Projektów 19.1. Geneza i znaczenie Metodyki Lenta Prowadzenia Projektów 19.2. Opis syntetyczny metodyki MLPP. 19.3. Opis szczegółowy metodyki MLPP. 19.4. Zalety i wady metodyki MLPP. Część VI Metodyki zarządzania programami i portfelem projektów. Rozdział 20. Metodyki zarządzania programami. 20.1. Geneza i znaczenie metodyk zarządzania programami. 20.2. Metodyka MSP. 20.3. Metodyka PMI Standard Zarządzania Programem. Rozdział 21. Metodyki zarządzania portfelem projektów. 21.1. Geneza i znaczenie metodyk zarządzania portfelem projektów. 21.2. Metodyka MoP Zarządzanie Portfelami. 21.3. Metodyka PMI Standard Zarządzania Portfelem. Rozdział 22. Dostosowanie metodyczne zarządzania projektami. 22.1. Konieczność i korzyści dostosowania metodycznego. 22.2. Tryb dostosowywania metodycznego 22.3. Fazy i etapy dostosowywania metodycznego 22.3.1. Faza identyfikacji i analizy 22.3.2. Faza dostosowywania 22.3.3. Faza doskonalenia.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 328 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX L 37
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145124, 145123 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145122 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5635 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt logistyczny : metodyka, organizacja, praktyka / Piotr Buła, Bartosz Niedzielski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2022. - 172, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 154-161. Indeks.
Dla studentów i osób zainteresowanych audytem logistycznym, w tym specjalistów, praktyków i menedżerów.
Rozdział 1. Audyt - ujęcie teoretyczne 1.1. Audyt - definicje, rodzaje, cele, misja 1.2. Audyt zewnętrzny versus audyt wewnętrzny- podobieństwa i różnice 1.3. Ewolucja audytu wewnętrznego na tle generacji audytu 1.4. Audyt wewnętrzny i kontrola - analiza porównawcza 1.5. Audytor wewnętrzny- rola, zadania, standardy, praca 1.6. Pytania kontrolne i analityczne Rozdział 2. Audyt logistyczny - ujęcie klasyczne 2.1. System logistyczny przedsiębiorstwa - definicje, rodzaje, ujęcia 2.2. Audyt logistyczny jako przykład audytu branżowego 2.3. Audyt logistyczny - organizacja, etapy, procedury 2.4. Obszary problemowe audytu logistycznego 2.5. Audyt logistyczny w erze Przemysłu 4.0 2.6. Pytania kontrolne i analityczne Rozdział 3. Audyt - ujęcie modułowe 3.1. Audyt logistyczny zaopatrzenia 3.2. Audyt logistyczny produkcji 3.3. Audyt logistyczny magazynu 3.4. Audyt logistyczny dystrybucji 3.5. Audyt logistyczny łańcucha dostaw 3.6. Pytania kontrolne i analityczne Rozdział 4. Audyt logistyczny w organizacji - ujęcie zarządcze 4.1. Audyt jako narzędzie doskonalenia organizacj 4.2. Audyt logistyczny w organizacji - analiza potencjału systemu logistycznego 4.3. Audyt logistyczny w organizacji - identyfikacja ryzyk w procesach logistycznych 4.4. Wpływ cyfryzacji na audyt logistyczny 4.5. Rynek usług audytu logistycznego - stan i perspektywy rozwoju 4.6. Pytania kontrolne i analityczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154108 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za kulisami każdej wielkiej firmy Rola technologii Silne przywództwo produktowe Upełnomocnione zespoły produktowe Przywództwo w praktyce Decyzyjni - przewodnik Coaching - sposób myślenia Ewaluacja Plan coachingowy Rozmowa indywidualna Opracowanie pisemne Kontekst strategiczny Poczucie własności Zarządzanie czasem Myślenie Współpraca w zespole Współpraca z interesariuszami Syndrom oszusta Klientocentryczność Sumienność Decyzje Efektywne spotkania Etyka Szczęście Profil liderki: Lisa Kavanaugh Kompetencje i charakter Rekrutacja Rozmowa kwalifikacyjna Zatrudnianie Pracownicy zdalni Przysposabianie do pracy Oceny efektów pracy Odejścia Awanse Profil liderki: April Underwood Tworzenie przekonującej wizji Udostępnianie wizji produktu Zasady dotyczące produktu i kwestie etyczne Profil liderki: Audrey Crane Optymalizacja pod kątem upełnomocniania Upełnomocnianie zespołów platformowych Upełnomocnianie zespołów ds. wrażeń Topologia a bliskość w ujęciu fizycznym Ewolucja topologii Profil liderki: Debby Meredith STRATEGIA PRODUKTOWA Koncentracja Działania Zarządzanie Profil liderki: Shan-Lyn Ma CZEŚĆ VII. CELE ZESPOŁÓW Upełnomocnianie Przypisywanie celów Ambicja Zobowiązania Współpraca Zarządzanie Odpowiedzialność Umieszczanie celów w odpowiedniej perspektywie Profil liderki: Christina Wodtke Cele firmy Wizja produktu i związane z nią zasady Topologia zespołów Strategia produktowa Cele zespołów produktowych Efekty biznesowe Profil liderki: Judy Gibbons WSPÓŁPRACA BIZNESOWA Rola liderów produktów Zarządzanie interesariuszami a współpraca Udostępnianie spostrzeżeń i uczenie się Utrzymywanie (się) na rynku Profil liderki: Avid Larizadeh Duggan ZAINSPIROWANI, UPEŁNOMOCNIENI I PODDANI TRANSFORMACJI Sensowna transformacja Transformacja w akcji Poddani transformacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154843 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Stosowanie Excela do analizy statystycznej Czytelnicy i Excel Porządkowanie terminów Upraszczanie spraw Zły produkt? Odwracanie kota ogonem Co zawiera książka? Zmienne i wartości Zmienne i wartości Zapisywanie danych w postaci list Korzystanie z list Skale pomiarowe (25) Skale nominalne (25) Skale liczbowe (27) Określanie wartości przedziałowych na podstawie wartości tekstowych (28) Graficzna prezentacja zmiennych liczbowych w Excelu (31) Graficzna prezentacja dwóch zmiennych Pojęcie rozkładów liczebności Stosowanie rozkładów liczebności Budowanie rozkładu liczebności na podstawie próby Tworzenie symulowanych rozkładów liczebności (49) 2. Jak się skupiają wartości (51) Obliczanie średniej arytmetycznej (53) Funkcje, argumenty i wyniki (54) Formuły, wyniki i formaty (56) Minimalizowanie rozproszenia (58) Obliczanie mediany (64) Decyzja o użyciu mediany (65) Stabilna czy raczej odporna? (66) Obliczanie wartości modalnej (67) Otrzymywanie wartości modalnej kategorii za pomocą formuły (73) Od tendencji centralnej do rozrzutu (80) 3. Rozrzut - jak się rozpraszają wartości (81) Mierzenie rozproszenia za pomocą rozstępu (82) Rozstęp a liczebność próby (84) Zmienność na bazie rozstępu (85) Koncepcja odchylenia standardowego (87) Dopasowanie do standardu (88) Myślenie w kategoriach odchyleń standardowych (89) Obliczanie odchylenia standardowego i wariancji (91) Podnoszenie odchyleń do kwadratu (94) Parametry populacji i przykładowe statystyki (95) Dzielenie przez N-1 (96) Obciążoność estymatora a stopnie swobody (98) Funkcje Excela do mierzenia rozproszenia (100) Funkcje odchylenia standardowego (100) Funkcje wariancji (101) 4. Jak zmienne wspólnie się zmieniają - korelacja (103) Pojęcie korelacji (103) Wyznaczanie współczynnika korelacji (105) Korzystanie z funkcji WSP.KORELACJI() (112) Korzystanie z narzędzi analitycznych (115) Korzystanie z narzędzia Korelacja (117) Korelacja nie oznacza przyczynowości (120) Stosowanie korelacji (122) Usuwanie efektów skali (123) Korzystanie z funkcji Excela (125) Prognozowanie wartości (127) Szacowanie funkcji regresji (129) Stosowanie funkcji REGLINW() do regresji wielorakiej Łączenie predyktorów Najlepsza kombinacja liniowa Pojęcie współdzielonej zmienności Dodatek techniczny: algebra macierzowa i regresja wieloraka w Excelu (138) 5. Tworzenie wykresów (141) Właściwości wykresów w Excelu (142) Osie wykresów (142) Wartości daty a oś kategorii (144) Inne wartości liczbowe a oś kategorii (146) Histogramy (148) Używamy tabeli przestawnej do zliczania obiektów (148) Używamy zaawansowanego filtra i funkcji CZĘSTOŚĆ() Histogram jako część dodatku Analiza danych Histogram na palecie wykresów (154) Serie danych i ich adresy (156) Wykresy pudełkowe (157) Obserwacje odstające (160) Badamy asymetrię (160) Porównujemy rozkłady (160) 6. Jak zmienne są wspólnie klasyfikowane - tabele kontyngencji (163) Jednowymiarowe tabele przestawne (163) Przeprowadzanie testu statystycznego (167) Stawianie założeń (173) Dobór losowy (173) Niezależność elementów (175) Wzór na prawdopodobieństwo w rozkładzie dwumianowym (175) Korzystanie z funkcji ROZKŁ.DWUM.ODWR() (177) Dwuwymiarowe tabele przestawne (183) Prawdopodobieństwa i zdarzenia niezależne (187) Sprawdzanie niezależności klasyfikacji (189) O regresji logistycznej (195) Efekt Yule'a i Simpsona (196) Podsumowanie funkcji ?2 (199) Korzystanie z funkcji ROZKŁ.CHI() (199) Korzystanie z funkcji ROZKŁ.CHI.PS() i ROZKŁAD.CHI() (200) Korzystanie z funkcji ROZKŁ.CHI.ODWR() (202) Korzystanie z funkcji ROZKŁ.CHI.ODWR.PS() i ROZKŁAD.CHI.ODW() (202) Korzystanie z funkcji CHI.TEST() i TEST.CHI() (203) Stosowanie mieszanych i bezwzględnych odwołań do obliczenia oczekiwanych częstości (204) Korzystanie z wyświetlania indeksu tabeli przestawnej (205) 7. Praca z rozkładem normalnym w Excelu (207) Opis rozkładu normalnego (207) Charakterystyki rozkładu normalnego (207) Standaryzowany rozkład normalny (213) Funkcje Excela dla rozkładu normalnego (214) Funkcja ROZKŁ.NORMALNY() (214) Funkcja ROZKŁ.NORMALNY.ODWR() (216) Przedziały ufności i rozkład normalny (220) Znaczenie przedziału ufności (220) Konstruowanie przedziału ufności (221) Funkcje arkusza Excela, które wyznaczają przedziały ufności Korzystanie z funkcji UFNOŚĆ.NORM() I UFNOŚĆ Korzystanie z funkcji UFNOŚĆ.T Zastosowanie dodatku Analiza danych do przedziałów ufności Przedziały ufności i testowanie hipotez Centralne twierdzenie graniczne (233) O pewnej osobliwości tabel przestawnych słów kilka (234) Upraszczanie spraw (235) Ulepszanie spraw (238) 8. Prawdomówność statystyki (239) Kontekst wnioskowania statystycznego (240) Zapewnienie trafności wewnętrznej (241) Zagrożenia trafności wewnętrznej Problemy z dokumentacją Excela Test F z dwiema próbami dla wariancji (249) Po co przeprowadzać ten test? (250) Replikowalność badań (262) 9. Testowanie różnic pomiędzy średnimi - podstawy (267) Testowanie średnich - przesłanki (268) Stosowanie testu z (270) Stosowanie błędu standardowego średniej (272) Tworzenie wykresów (277) Stosowanie testu t zamiast testu z (285) Definiowanie reguły decyzyjnej (287) Pojęcie mocy statystycznej (292) 10. Testowanie różnic pomiędzy średnimi - dalsze zagadnienia (299) Stosowanie funkcji Excela ROZKŁ.T() i ROZKŁ.T.ODWR() do weryfikacji hipotez (300) Hipotezy jednostronne a hipotezy dwustronne (300) Dobieranie funkcji rozkładu t-Studenta w Excelu do stawianych hipotez (302) Uzupełnienie obrazu za pomocą funkcji ROZKŁ.T() (310) Korzystanie z funkcji T.TEST() (311) Stopnie swobody w funkcjach Excela (312) Równe i nierówne liczebności grup (312) Składnia funkcji T.TEST() (315) Korzystanie z narzędzi do testów t w dodatku Analiza danych (329) Wariancje grupowe w testach t (329) Wizualizacja mocy statystycznej (335) Kiedy unikać testów t (336) 11. Testowanie różnic pomiędzy średnimi - analiza wariancji (337) Dlaczego nie testy t? (338) Koncepcja analizy wariancji (340) Dzielenie wyników (340) Porównywanie wariancji (343) Test F (348) Stosowanie funkcji F arkusza Excela (352) Korzystanie z funkcji ROZKŁ.F() i ROZKŁ.F.PS() (352) Korzystanie z funkcji ROZKŁ.F.ODWR() i ROZKŁAD.F.ODW() (353) Rozkład F (355) Nierówne liczebności grup (357) Procedury porównań wielokrotnych (358) Procedura Scheffégo (360) Planowane kontrasty ortogonalne (365) 12. Analiza wariancji - dalsze zagadnienia Czynnikowa analiza wariancji Inne przesłanki dla zastosowania wielu czynników Korzystanie z narzędzia do dwuczynnikowej analizy wariancji Znaczenie interakcji Istotność statystyczna interakcji Obliczanie efektu interakcji Problem nierównych liczebności grup (384) Powtarzane obserwacje - analiza dwuczynnikowa bez powtórzeń (387) Funkcje i narzędzia Excela - ograniczenia i rozwiązania (388) Modele mieszane (390) Moc testu F (390) 13. Planowanie eksperymentu a ANOVA Czynniki skrzyżowane i czynniki zagnieżdżone Prawidłowy opis eksperymentu (395) Czynniki uciążliwe (397) Czynniki stałe i czynniki losowe (397) Narzędzia ANOVA dostępne w dodatku Analiza danych (399) Układ danych (402) Wyznaczamy wartości statystyki F (403) Dostosowujemy dodatek Analiza danych do czynników losowych (403) Idea testu F (404) Model mieszany: wybór postaci mianownika (406) Dostosowujemy dodatek Analiza danych do czynników zagnieżdżonych (408) Układ danych dla schematu zagnieżdżonego (409) Sumy kwadratów (410) Statystyka F dla czynnika zagnieżdżającego (411) Bloki zrandomizowane (412) Interakcja między czynnikami a blokami (413) Test nieaddytywności Tukeya (415) Zwiększamy moc statystyczną (418) Bloki: stałe czy losowe? (419) Schemat czynnikowy split-plot (420) Tworzymy schemat split-plot (420) Analiza schematu split-plot (422) 14. Moc statystyczna (427) Kontrola ryzyka (428) Testy jednostronne i dwustronne (428) Zmiana liczebności próby (429) Wizualizacja mocy testu (429) Moc statystyczna testów t (433) Test dwustronny (434) Testy jednostronne (437) Zwiększanie rozmiaru próby (438) Test t dla grup zależnych (439) Parametr niecentralności w rozkładzie F (441) Oszacowania wariancji (442) Parametr niecentralności a funkcja gęstości prawdopodobieństwa (446) Obliczamy moc testu F (448) Wyznaczamy wartość dystrybuanty rozkładu F (449) Wykorzystanie mocy testu do optymalizacji liczebności próby (450) 15. Analiza regresji wielorakiej i rekodowanie zmiennych nominalnych - podstawy (455) Regresja wieloraka a analiza wariancji (456) Stosowanie rekodowania zmiennych Rekodowanie zmiennych - ogólne zasady Inne sposoby kodowania (461) Regresja wieloraka a alokacja wariancji (461) Gładkie przejście od analizy wariancji do regresji Znaczenie rekodowania zmiennych Rekodowanie zmiennych w Excelu Korzystanie z narzędzia Regresja w Excelu do analizy grup o nierównych liczebnościach (472) Rekodowanie zmiennych, regresja i schematy czynnikowe w Excelu (474) Stosowanie kontroli statystycznej z korelacjami semicząstkowymi (476) Stosowanie kwadratów współczynników korelacji semicząstkowej do otrzymania prawidłowej sumy kwadratów Stosowanie funkcji REGLINW() zamiast kwadratów współczynników korelacji semicząstkowej (479) Praca z resztami (482) Stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania Excela do wyznaczania kwadratów współczynników korelacji semicząstkowej (484) 16. Analiza regresji wielorakiej i rekodowanie zmiennych nominalnych - dalsze zagadnienia (489) Analiza niezrównoważonych schematów czynnikowych za pomocą regresji wielorakiej (490) W schemacie zrównoważonym zmienne nie są skorelowane (491) W schemacie niezrównoważonym zmienne są skorelowane (493) Kolejność zmiennych w schemacie zrównoważonym nie jest istotna (494) Kolejność zmiennych w schemacie niezrównoważonym jest istotna (497) Wahające się udziały wariancji (499) Schematy eksperymentalne, badania obserwacyjne i korelacja (500) Kompletny zestaw wyników funkcji REGLINP() (504) Tajniki funkcji REGLINP() (511) Jak działa REGLINP() (512) Współczynniki regresji (514) Sumy kwadratów dla regresji oraz reszt (518) Statystyki diagnostyczne regresji (521) Jak funkcja REGLINP() radzi sobie ze współliniowością (525) Restrykcje zerowe na wyraz wolny (531) Excel 2007 (532) Nierówne liczebności grup w prawdziwym eksperymencie (540) Nierówne liczebności grup w badaniach obserwacyjnych (543) 17. Analiza kowariancji - podstawy (547) Cele analizy kowariancji (548) Większa moc (548) Redukcja obciążenia (549) Stosowanie analizy kowariancji w celu zwiększenia mocy statystycznej (549) Analiza wariancji nie znajduje znaczącej różnicy średnich (550) Dodawanie zmiennej towarzyszącej do analizy (552) Testowanie średniego współczynnika regresji (560) Usuwanie obciążenia - inny przypadek (563) 18. Analiza kowariancji - dalsze zagadnienia (569) Korygowanie średnich za pomocą funkcji REGLINP() i rekodowania zmiennych Rekodowanie zmiennych a skorygowane średnie grup Wielokrotne porównania po analizie kowariancji Metoda Scheffégo ( Kontrasty planowane Analiza kowariancji wielorakiej (586) Decyzja o zastosowaniu wielu zmiennych towarzyszących (586) Dwie zmienne towarzyszące - przykład (587) Kiedy nie stosować metody ANCOVA Grupy zdeterminowane Ekstrapolacja
Sygnatura czytelni BMW: IV A 6 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146529 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scrum : o zwinnym zarządzaniu projektami / Mariusz Chrapko ; [wprowadzenie Mike Cohn]. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Helion, © 2022. - 352 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
1. Myślenie odwrotne. Czym jest agile? (21) Szkoła przetrwania (21) Wodospad (22) Pan Samochodzik i tworzenie oprogramowania (27) Ludzie z kryjówek (28) Wychodzenie z kryjówki (30) Myślenie odwrotne (31) Zdrowie szaleńców (32) Manifest agile (33) 2. Lekcje pływania. O zwinnym zarządzaniu projektami (37) Klasyka i jazz (37) Piankowe wyzwanie (44) Dama z łasiczką (46) Agile i pornografia (48) Scrum (52) Lekcje pływania (58) 3. Kontrabasista. Nowe role i obowiązki (61) Lekcja z Kontrabasisty (61) Scrum Master (62) Cechy dobrego Scrum Mastera (67) Wybór Scrum Mastera (74) W dużej organizacji (77) Właściciel Produktu (77) Czy kierownik projektu jest potrzebny w Scrumie? (91) 4. Ława przysięgłych. O hodowaniu zwinnych zespołów projektowych (107) Ugotowani (107) Zespół = nirwana projektu (109) Szlachetny cel (113) Uprawa zwinnych zespołów (115) Wielofunkcyjne zespoły (130) Zespoły komponentowe (131) Ława przysięgłych (134) 5. Platon, idee i ryby. Jak zwinnie zarządzać wymaganiami? (141) Jaszczurka czy dinozaur? (141) Diabeł tkwi w... komunikacji (143) Historyjki użytkownika (150) ZaINWESTuj w dobre historyjki (157) Rejestr produktu i ocean plazmy (168) Historyjki, epiki, tematy... thriller (170) Wymagania jak góra lodowa (171) Pielęgnacja (172) Praca z dużym rejestrem (174) Tylko 150, reszta nie ma znaczenia (175) 6. Lizanie znaczków i chirurgia mózgu. Szacowanie projektów w Scrumie (177) Kadzidłowy dym, ekstatyczny trans (177) O istocie szacowania (178) W punktach czy w osobodniach? (200) Trochę techniki i człowiek... się nie gubi (205) 7. O żeglowaniu i obieraniu cebuli. Planowanie projektów w Scrumie (215) Obsesja planowania (215) Zwinne planowanie (216) Żeglowanie i obieranie cebuli (218) Jak się do tego zabrać? (220) Plan wydania (239) Planowanie na dużą skalę (241) Jak śledzić postęp prac? (245) 8. Biegnij, Forrest, biegnij. Sprint (251) Jak na nartach po Barcelonie (251) Planowanie sprintu (252) Plan sprintu (265) Gotowi!... Do startu!... Gotowi?! (266) W dużych projektach (268) Zrobione czy niezrobione? (272) Puste taczki (274) Komunikacja (277) Śledzenie postępu prac (279) 9. W pokoju sztabowym. Codzienne scrumy (285) Wniosek o zakończenie wojny (285) Codzienny scrum (290) Jak się komunikować? (302) Zespoły rozproszone (305) Scrum of Scrums (309) 10. Furtka do ogrodu. O tym, jak zorganizować przegląd sprintu (313) W sklepie z zabawkami (313) Przegląd sprintu (314) Metoda Kawasakiego (316) Zarażać dobrą energią (317) Furtka do ogrodu (318) Atak na Ziemian (319) 11. Myślodsiewnia. Retrospektywa na koniec sprintu (321) Myślodsiewnia (321) Oczyszczenie (322) Najczęściej pomijana praktyka (323) Lekcja anatomii (324) Próba ogarnięcia kuwety (333) 12. Wspólny rejs. Historia z morza wzięta (343)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153045 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155393 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 200-213.
Teoria zasobowa w zarządzaniu zasobami IT Podejście zasobowe Zasoby informatyczne Kompetencje organizacyjne Zdolności organizacyjne Strategie informatyzacji w organizacji Definicja strategii informatyzacji Model dopasowania celów organizacji i IT Proces przygotowania strategii technologii informatycznej Analiza stanu aktualnego wykorzystania technologii Planowanie strategiczne obszaru IT Zastosowanie zmodyfikowanej metody zrównoważonej karty wyników Wdrażanie strategii IT Platformy informatyczne i nowe technologie w organizacjach Systemy informacyjne i informatyczne przedsiębiorstw Systemy informatyczne handlu elektronicznego Zastosowania technologii zrównoważonych i przełomowych Platformy cyfrowe jako rozwinięcie zastosowań systemów informatycznych Wykorzystanie platform jako dostosowanie do świata VUCA Rola technologii przyszłości w organizacjach Zarządzanie architekturą korporacyjną Pojęcie i rola architektury korporacyjnej Zarządzanie kształtem architektury korporacyjnej IT Modele architektury korporacyjnej: od opisu zjawiska do zwinnego wykorzystania Siatka Zachmana Ramy architektoniczne TOGAF Zbiór dobrych praktyk firmy Gartner Ramy architektoniczne Scaled Agile Framework Dobre praktyki architektoniczne Zarządzanie aktywami IT Definicja i zakres infrastruktury IT Cykl życia aktywów IT Powiązanie procesów zarządzania aktywami IT i zarządzania usługami Dobre praktyki w zarządzaniu zasobami IT System do zarządzania aktywami IT Wirtualizacja środowisk i infrastruktura konwergentna Środowisko chmurowe Korzyści i ograniczenia infrastruktury chmurowej Model oceny dojrzałości zarządzania infrastrukturą Zarządzanie usługami IT Pojęcie zarządzania usługami IT Zbiór praktyk realizacji usług IT Ramy zarządzania usługami według ITIL Praktyki COBIT Rola i zakres umów na świadczenie usług IT Podstawowe usługi IT Zarządzanie architekturą i katalogiem usług Centrum obsługi użytkowników Zarządzanie utrzymaniem poziomu świadczonych usług Zarządzanie zmianą w usługach Metody rozwoju oprogramowania Cykl życia oprogramowania Metodyki procesu wytwarzania oprogramowania Skalowalne metodyki wytwarzania oprogramowania Kompetencje i role IT w przedsiębiorstwie Współczesne kompetencje cyfrowe Organizacja IT w przedsiębiorstwie Role procesowe IT Kadra zarządzająca IT Kadra zarządzająca IT średniego szczebla Zarządzanie zasobami ludzkimi w IT Pozyskiwanie talentów Audyt informatyczny Znaczenie audytu IT w przedsiębiorstwie Proces audytu IT Ryzyko IT COBIT jako wsparcie audytu informatycznego Zarządzanie outsourcingiem informatycznym Geneza outsourcingu IT Decyzja o outsourcingu informatycznym Ocena dostawcy usług Umowa outsourcingu informatycznego Zarządzanie relacjami w outsourcingu IT
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6474 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Twoja firma 2.0 : od dobrej do wielkiej / Jim Collins, Bill Lazier ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czym jest Twoja firma 2.0. Od dobrej do wielkiej? Perspektywa jima z 2020 roku. Bili i ja Perspektywa Jima z 2020 roku. Wspaniała wizja jest niewiele warta bez wspaniałych ludzi Styl przywództwa Perspektywa Jima z 2020 roku. Czym dokładnie jest przywództwo? Perspektywa Jima z 2020 roku. Jakiej sprawie służysz? Perspektywa Jima z 2020 roku. Podejmowanie dobrych decyzji w odpowiednim czasie Perspektywa Jima z 2020 roku. Nie myl upodmiotowiania iudzi z usuwaniem się w cień Perspektywa Jima z 2020 roku. Cel ponad zyskiem - nie myl rzadkiego z nowym Perspektywa Jima z 2020 roku. BHAG-i, wszędzie BHAG-i Perspektywa Jima z 2020 roku. tączenie wszystkiego w spójną całość - firma DPR Construction i jej "konwencja konstytucyjna" w sprawie wielkości Perspektywa Jima z 2020 roku. Szczęście sprzyja wytrwałym Perspektywa Jima z 2020 roku. Mapa, czyli czym się kierują wielkie firmy Strategia Perspektywa Jima z 2020 roku. Istota strategii Perspektywa Jima z 2020 roku. Jeśli nie możesz kontrolować cen, musisz kontrolować koszty Przykład strategii małej firmy Hardrock Products, Inc Innowacje Perspektywa Jima z 2020 roku. Kreatywność to dopiero początek Doskonałość taktyczna Perspektywa Jima z 2020 roku. Deadline, czyli wolność ustrukturyzowana Perspektywa Jima z 2020 roku. KRoK-owy sposób myślenia Perspektywa Jima z 2020 roku. Oczekiwania Perspektywa jima z 2020 roku. Taktyczne BHAG-i Perspektywa Jima z 2020 roku. Czyń ludzi OJOP-ami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152530 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu / redakcja naukowa Wojciech Czakon. - Wydanie III rozszerzone. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2020. - 459 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Dla badaczy nauk o zarządzaniu, studentów i doktorantów.
1.Metodologia nauk o zarządzaniu Jerzy Niemczyk 1.1.Rozwój nauki 1.2.Empiryzm i dedukcja w metodologii nauk społecznych 1.3.Podejścia idiograficzne i nomotetyczne w metodologii nauk społecznych 1.4.Badania ilościowe i jakościowe w naukach społecznych 1.5.Polimorfizm w metodologii nauk społecznych 2.Metodologia zarządzania - od fundamentalizmu do pluralizmu Łukasz Sułkowski 2.1.Metodologia i epistemologia zarządzania 2.2.Typy metod stosowanych w zarządzaniu 2.3.„Metoda naukowa" zarządzania? 2.4.Pluralizm metodologiczny zarządzania 2.5.Metodologia paradygmatu dominującego w zarządzaniu 2.6.Metodologia paradygmatu alternatywnego w zarządzaniu 3.Oryginalność w badaniach naukowych w dyscyplinie zarządzania Janusz Strużyna 3.1.Oryginalność badań naukowych oparta na wypełnianiu luki wiedzy 3.2.Deklarowana przewaga problematyzacji nad zapełnianiem luki wiedzy 3.3.Krótkie uzupełnienie typów problematyzowanych założeń 3.4.Społeczne uwarunkowania oceny oryginalności naukowej 4.Rygor metodologiczny Wojciech Czakon 4.1.Istota rygoru metodologicznego 4.2.Znaczenie rygoru w rozwoju nauk o zarządzaniu 4.3.Rygor badań ilościowych - zagadnienie pomiaru 4.4.Rygor badań interpretatywnych - zagadnienie wiarygodności 5.Formułowanie i wartościowanie problemów naukowych Jerzy Niemczyk 5.1.Lokowanie problemów naukowych w naukach o zarządzaniu 5.2.Dochodzenie do problemów naukowych 5.3.Wartościowanie problemu naukowego w naukach o zarządzaniu 6.Metodyka systematycznego przeglądu literatury Wojciech Czakon 6.1.Uwarunkowania badania literatury w naukach o zarządzaniu 6.2.Istota systematycznego przeglądu literatury 6.3.Procedura systematycznego przeglądu literatury 6.4.Ocena przydatności systematycznego przeglądu literatury 7.Metodyka metaanalizy w naukach o zarządzaniu Anna Gondek Karolina Mazur 7.1.Miejsce metaanalizy w badaniach naukowych 7.2.Procedura metaanalizy 7.3.Procedura wnioskowania statystycznego w metodyce metaanalizy 7.4.Metaregresja 7.5.Specyfika metaanalizy stosowanej w naukach o zarządzaniu 8.Wprowadzenie do badań jakościowych w naukach o zarządzaniu Katarzyna Czernek 8.1.Paradygmaty w naukach o zarządzaniu 8.2.Pojęcie i przesłanki stosowania badań jakościowych 8.3.Charakterystyka badań jakościowych na tle badań ilościowych 8.4.Procedura badawcza 9.Zastosowanie studiów przypadku w badaniach nauk o zarządzaniu Wojciech Czakon 9.1.Istota studiów przypadku 9.3.Cele studiowania przypadków 9.4.Procedura prowadzenia studium przypadku 9.5.Ocena przydatności studiowania przypadków 10.Metody eksperymentu i symulacji w naukach o zarządzaniu Ewa Stańczyk-Hugiet 10.1.Metody eksperymentu 10.2.Metody symulacji 11.Triangulacja - łączenie metod badawczych i urzetelnienie badań Sylwia Stańczyk 11.1.Rozwój triangulacji metod 11.2.Typy triangulacji 11.3.Techniki łączone w triangulacji 11.4.Triangulacja w badaniach kultur organizacyjnych 11.5.Uwarunkowania stosowania triangulacji 11.6.Procedura i praktyka triangulacji metod 12.Metodologiczne problemy ujęcia narracyjnego w badaniach nad organizacjami. Dyskurs organizacyjny Bartłomiej J. Gabryś 12.1.Istota procesu powstawania wiedzy teoretycznej 12.2.Założenia teoretyczne modelu procesowego 12.3.Ujęcie narracyjne i jego konsekwencje metodologiczne 12.4.Egzemplifikacja wykorzystania analizy narracji 13.Metody ilościowe w naukach o zarządzaniu - miejsce badań operacyjnych i modelowania ekonometrycznego Tomasz Wachowicz 13.1.Modele badań operacyjnych 13.2.Modelowanie ekonometryczne 14.Ilościowe badanie i operacjonalizacja zjawisk w naukach o zarządzaniu Wojciech Dyduch 14.1.Cel i przebieg badań z wykorzystaniem metod ilościowych 14.2.Od analizy literatury do hipotez badawczych 14.3.Gromadzenie danych 14.4.Przeprowadzenie badań i analiza danych 15.Metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku Sławomir Smyczek 15.1.Istota i rodzaje modeli zachowań konsumentów 15.2.Podstawy metodyczne budowy modeli rynkowych zachowań konsumentów 16.Zaawansowane testowanie modeli badawczych Justyna Światowiec-Szczepańska 16.1.Podstawowe założenia modelowania strukturalnego 16.2.Procedura modelowania strukturalnego 16.3.Przykład modelowania strukturalnego 17.Analiza sieciowa w naukach o zarządzaniu Patrycja Klimas 17.1.Istota analizy sieciowej 17.2.Procedura przeprowadzania analizy sieciowej 17.3.Zastosowanie analizy sieciowej w naukach o zarządzaniu 18.Metody wielokryterialnej analizy decyzyjnej w ilościowych badaniach naukowych Tomasz Wachowicz 18.1.Charakterystyka wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.2.Procedura postępowania w procesie rozwiązywania wielokrytenalnego problemu decyzyjnego 18.3.Metody prowadzenia analizy trade-off 19.Paradygmaty i teorie w naukach o zarządzaniu Łukasz Sulkowski 19.1.Rozumienie teorii w zarządzaniu 19.2.Rodzaje teorii w zarządzaniu 19.3.Paradygmat jako podstawa teorii organizacji i zarządzania 19.4.Klasyfikacje paradygmatów zarządzania 19.5.Strategie tworzenia teorii w naukach o zarządzaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152027 N, 152026 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-143.
Dla menedżerów.
1.Wyzwania współczesności – determinanty zmian organizacyjnych13 1.1.Globalizacja jako źródło zmian reguł gry rynkowej13 1.2.Zmiany w sferze technologii19 1.3.Zmiany w sferze zatrudnienia26 2.Zarządzanie zmianami w organizacji41 2.1.Powszechność zmian organizacyjnych i ich klasyfikacja41 2.2.Przebieg procesu zmian organizacyjnych54 2.3.Człowiek w procesie zmian organizacyjnych 62 3.Kompetencje jako odpowiedź na wyzwania współczesności71 3.1.Zdolności organizacyjne jako źródło elastyczności organizacji71 3.2.Ogólna koncepcja kompetencji pracownika 79 3.3.Zintegrowany model kompetencji87 3.4.Funkcjonowanie w sytuacji zmiany jako kompetencja94 4.Pracownicy w sytuacji zmiany – badania własne107 4.1.Ogólna charakterystyka procesu badawczego107 4.2.Analiza poziomu oceny głównych komponentów badanej kompetencji 114 4.3.Analiza poziomu oceny komponentów rozwojowych badanej kompetencji127 Wzór kwestionariusza gotowości do zmian151 Wzór kwestionariusza opinii eksperckiej154
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 120
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149741 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dołączonym seplemencie elektronicznym znalazły sie zamieszczone w książce wzory przydatnych dokumentów - w wersji edytowalnej. Plik suplementu można pobrać przez Internet, postępując zgodnie z instrukcją zamieszczoną w książce.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 367-375.
Cele nabycia przedsiębiorstw, ZCP oraz nieruchomości komercyjnych Charakterystyka przedmiotu transakcji Cele nabycia przedsiębiorstw, ZcP oraz nieruchomości komercyjnych Pojęcie przedsiębiorstwa, ZCP oraz nieruchomości, Spory definicyjne Pojęcie przedsiębiorstwa Pojęcie ZCP - zorganizowanej części przedsiębiorstwa Pojęcie nieruchomości Pojęcie i formy zakupu przedsiębiorstwa zorganizowanej części przedsiębiorstwa oraz nieruchomości. Problemy transferu praw własności, Pojęcie zakupu przedsiębiorstwa, zorganizowanej części przedsiębiorstwa I nieruchomości Formy zakupu przedsiębiorstwa, zorganizowanej części przedsiębiorstwa I nieruchomości Konwencjonalne przejęcia - dobrowolne nabycie zespołu powiązanych aktywów (tzw. asset deal) rozumianych jako przedsiębiorstwo lub jako zcP Konwencjonalne przejęcia _ nabycie udziałów Lub akcji (share deal) Przejęcie odwrotne Techniki wykupu w ramach konwencjonalnych przejęć przedsiębiorstw lZClPl nieruchomości Przejęcia niekonwencjonalne _ nabycie zespołu powiązanych aktywów (tzw. asset deal) rozumianych jako przedsiębiorstwo lub jako ZCP w ramach postępowania upadłościowego Przejęcia niekonwencjonalne - nabycie zespołu powiązanych aktywów (tzw. asset deal) rozumianych jako przedsiębiorstwo lub jako ZCP w ramach postępowania restrukturyzacyjnego Przejęcia niekonwencjonalne akcji lub udziałów w podmiocie mającym określone aktywa w ramach postępowania egzekucyjnego poprzedzone opcją dzierżawy przedsiębiorstwa W toku postępowania egzekucyjnego Egrekucja nieruchomości Przejęcia niekonwencjonalne - zakup wierzytelności przedsiębiorstwa (kandydata do nabycia) połączony z późniejszą konwersją wierzytelności na udział kapitałowe lub działaniami egzekucyjnymi Inne ograniczenia w zbywaniu przedsiębiorstw lZCPl nieruchomości Instytucja skargi pauliańskiej Prawa upadłościowego Prawa restrukturyzacyjnego (PrRest) Ograniczenia w nabywaniu nieruchomości rolnych Nabywanie nieruchomości przez cudzoziemców Ograniczenia z ustawy o rewitalizacji Przebiegi analizy związane z nabywaniem przedsiębiorstw, ZCP oraz akcji Lub udziałów Przygotowanie procesu nabycia i wstępne analizy (wstępne badanie due diligence) Pogłębione badanie due diligence Pogłębione badanie due diligence a tajemnica przedsiębiorstwa Istota pogłębionego badania due diligence organizacja procesu due diligence. Rola zewnętrznych doradców Zakres pogłębionego badania due diligence przedsiębiorstw lZCP Zakres pogłębionego badania różnych rodzajów nieruchomości Przebieg pogłębionego badania duediligence Wykorzystanie efektów analizy w nabywaniu przedsiębiorstw ZCP oraz nieruchomości. Wycena i klauzule w umowie zakupu Analizy due diligence a wybrana metoda wyceny przedsiębiorstwa /ZcP Metoda wartości księgowej netto Metoda skorygowanych aktywów netto Metoda wartości likwidacyjnej Metoda wartości odtworzeniowej Metoda dochodowa (metody DcF) Wycena metodą mnożnika wyniku finansowego Metody mieszane wyceny Wartość przedsiębiorstwa na potrzeby transakcji (M&A) . . . . Metody wyceny nieruchomości Wykorzystanie wyników wyceny - formułowanie końcowej oferty I umowy zakupu przedsiębiorstwa lZCP Nabywanie przedsiębiorstw, ZCP oraz nieruchomości a proces pozyskiwania finansowania. Specyfika procesu pozyskiwania finansowania na zakup Instrumenty finansowania zakupu Zewnętrzna instytucja finansowa a prawidłowe prowadzenie procesu przejęć przedsiębiorstw lZCPl nieruchomości Znajomość uwarunkowań prawnych różnych aspektów finansowania Przedsiębiorstwa lZCPl nieruchomości Znajomość specyfiki funkcjonowania banków i funduszy inwestycyjnych Inwestujących w obligacje Instrumenty finansowania przejęcia przedsiębiorstwa lZCPl nieruchomości Pozyskiwanie kapitału własnego Zapłata akcjami/udziałami spółki przejmującej Finansowanie mezzanine (mezzaninefinance) Pozyskanie kredytu bankowego na przejęcie przedsiębiorstwa l ZCP l nieruchomości Przejęcie kredytu- refinansowanie (kredyt refinansujący) Transakcje leasingu zwrotnego Procedura pozyskania środków z emisji obligacji Typowe zabezpieczenia prawne spłaty kredytu zaciągane przez spółkę Celową sPv Fuzje przedsiębiorstw. Działania integracyjne Przebieg połączenia Księgowe skutki połączenia spółek (fuzji). Podatkowe konsekwencje połączenia (fuzji) przedsiębiorstw Działania integracyjne. Przyczyny niepowodzeń fuzji i przejęć.
Sygnatura czytelni BWZ: XI H 77
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5815 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją : współczesne perspektywy badawcze / Barbara Czerniachowicz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Zarządzanie strategiczne a koncepcje zarządzania strategicznego 11 1.1. Rozwój zarządzania strategicznego 11 1.2. Koncepcja zarządzania strategicznego 16 1.3. Próba uporządkowania terminów - koncepcja, metoda, technika oraz filozofia zarządzania i orientacja 28 1.4. Klasyfikacje orientacji, koncepcji i metod zarządzania 35 Podejścia do zarządzania oparte na kapitale ludzkim 45 2.1. Teoretyczne ujęcie kapitału ludzkiego 45 2.2. Poziom makroekonomiczny kapitału ludzkiego 47 2.3. Mikroekonomiczny wymiar kapitału ludzkiego 52 2.3.1. Kapitał ludzki w organizacji 52 2.3.2. Kapitał intelektualny 56 2.3.3. Indywidualny wymiar kapitału ludzkiego 58 2.4. Zarządzanie kompetencjami 60 2.5. Zarządzanie różnorodnością 62 2.6. Zarządzanie talentami 66 2.7. Pozostałe koncepcje oparte na kapitale ludzkim 67 Podejścia do zarządzania oparte na odchudzaniu organizacji 75 3.1. Koncepcja lean management 75 3.1.1. Istota koncepcji lean 75 3.1.2. Ewolucja koncepcji lean w praktyce 77 3.1.3. Wykorzystanie koncepcji lean manufactoring w zarządzaniu przedsiębiorstwem 78 3.2. Outsourcing i insourcing w zarządzaniu organizacją 84 Podejścia do zarządzania oparte na procesach 95 4.1. Zarządzanie procesami jako innowacyjna koncepcja zarządzania organizacją 95 4.2. Rola reengineeringu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 99 4.3. Proces zarządzania innowacjami w organizacji 102 Pozostałe podejścia do zarządzania organizacją 113 5.1. Zarządzanie organizacją skierowane na zasoby i czas 113 5.1.1. Wybrane koncepcje i metody związane z zasobami i czasem 113 5.1.2. Controlling strategiczny w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 117 5.2. Podejścia zarządzania wrażliwe jakość, klienta i otoczenie 122 5.2.1. Kompleksowe zarządzanie jakością 122 5.2.2. Benchmarking 124 5.2.3. Customer relationship management 126 5.2.4. Zarządzanie środowiskowe 128 5.3. Wybrane propozycje związane z ujęciem zarządzania w przyszłości 130 5.3.1. Koncepcja tzw. 7S 131 5.3.2. Koncepcja turkusowego zarządzania 132 5.4. Koncepcja organizacji uczącej się i inteligentnej w strategicznym zarządzaniu organizacją 134 5.4.1. Koncepcja organizacji uczącej się 135 5.4.2. Koncepcja organizacji inteligentnej 139
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155042 N, 155041 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155043 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [198]-225.
Dla studentów, wykładowców uczelni ekonomicznych i technicznych, dla właścicieli i menedżerów MŚP oraz techników i inżynierów budownictwa.
1.MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA BUDOWLANE W POLSCE 1.1.Specyfika małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych 1.2.Struktura sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz branży budowlanej 1.3.Znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz branży budowlanej w gospodarce 1.4.Koniunktura w budownictwie 2.WSPÓŁPRACA A EFEKTYWNOŚĆ FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW - PODEJŚCIE TEORETYCZNE 2.1.Współpraca - definicja pojęcia 2.2.Determinanty współpracy 2.3.Prawne uwarunkowania branżowej współpracy przedsiębiorstw budowlanych 2.4.Współpraca przedsiębiorstw w kontekście efektywności ich funkcjonowania w dotychczasowych badaniach empirycznych 3.METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 3.1.Cel badań empirycznych 3.2.Wybór metody badawczej i dobór próby 3.3.Budowa narzędzia badawczego 3.4.Badania pilotażowe 3.5.Zebranie danych empirycznych 3.6.Charakterystyka próby 4.ANALIZA DANYCH EMPIRYCZNYCH 4.1.Empiryczne wymiary branżowej współpracy 4.2.Zależność pomiędzy wymiarami branżowej współpracy 4.3.Zależność pomiędzy branżową współpracą a efektywnością fun¬kcjonowania 4.3.1.Analiza korelacji 4.3.2.Analiza regresji 4.4.Podsumowanie wyników 4.5.Analiza porównawcza wybranych aspektów branżowej współ¬pracy na podstawie uzyskanych wyników badań empirycznych przeprowadzonych w warunkach polskich oraz niemieckich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147263 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 209-[210].
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, osób przygotowujących się do egzaminów zawodowych biegłych rewidentów, księgowych, finansistów.
Analiza finansowa Sprawozdanie finansowe jako źródło informacji finansowej Analiza wstępna sprawozdania finansowego Analiza wskaźnikowa Wskaźniki płynności Wskaźniki zadłużenia Wskaźniki sprawności (rotacji, obrotowości) Wskaźniki rentowności Wskaźniki rynku kapitałowego Piramida Du Ponta Kapitał obrotowy Kapitał obrotowy netto Strategie zarządzania kapitałem obrotowym Strategie finansowania aktywów obrotowych Cykl operacyjny i cykl konwersji gotówki Zarządzanie zapasami Optymalna wielkość zamówienia Optymalna wielkość zamówienia z uwzględnieniem rabatu Moment zamówienia Zarządzanie gotówką Modele zarządzania gotówką Zarządzanie należnościami Faktoring Zarządzanie zobowiązaniami handlowymi Wartość pieniądza w czasie Kapitalizacja i dyskontowanie Wartość przyszła i wartość obecna Płatność okresowa (renta) Płatność dożywotnia (renta wieczysta) Inflacja Finansowanie działalności i koszt kapitału Dźwignie finansowa, operacyjna i całkowita Oczekiwana i wymagana stopa zwrotu Koszt kapitału własnego Akcje zwykłe Akcje uprzywilejowane w zakresie dywidendy Koszt kapitału obcego Kredyt Obligacje (dług podlegający wykupowi) Obligacje wieczyste (dług niepodlegający wykupowi) Obligacje zamienne Średni ważony koszt kapitału i krańcowy koszt kapitału Średni ważony koszt kapitału Krańcowy koszt kapitału Metody oceny inwestycji Proces inwestycyjny Okres zwrotu nakładów Księgowa stopa zwrotu Bieżąca wartość netto Wewnętrzna stopa zwrotu Wskaźnik zyskowności Równoważna rata roczna Ryzyko i niepewność w ocenie inwestycji Analiza wrażliwości Ekwiwalent pewności Wartość oczekiwana Wycena wybranych instrumentów finansowych Wycena akcji Akcje zwykłe (metody wyceny przedsiębiorstw) Akcje uprzywilejowane w zakresie dywidendy Wycena praw poboru Wycena obligacji Obligacje podlegające wykupowi Obligacje wieczyste (dług niepodlegający wykupowi) Obligacje zamienne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145624 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i netografia na stronach 195-196.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów.
Istota i rola marketingu we współczesnej gospodarce Roman E. Niestrój 1.1. Geneza i przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu 1.2. Definicja i zakres marketingu 1.3. Podstawowe zasady marketingu 1.4. Cele marketingu 1.5. Instrumentarium marketingu 1.6. Sektorowe zróżnicowanie marketingu 1.7. Ewolucja koncepcji marketingowej 1.7.1. Ewolucja zadań i pozycji marketingu w przedsiębiorstwie 1.7.2. Technologiczne przesłanki ewolucji marketingu Segmentacja i wybór rynku docelowego Anna Czubata 2.1. Istota i znaczenie segmentacji 2.2. Kryteria segmentacji 2.3. Procedury segmentacji 2.4. Wybór rynku docelowego i koncepcji działania 2.5. Kryteria i metody pozycjonowania produktów Kształtowanie oferty przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 3.1. Pojęcie, atrybuty oraz klasyfikacje produktów 3.2. Cykl życia produktu 3.3. Produkt mix 3.4. Marka 3.5. Rodzaje i funkcje opakowań produktu 3.6. Cena produktu 3.7. Gwarancja i rękojmia Dystrybucja produktów Anna Czubała 4.1. Istota i znaczenie dystrybucji 4.2. Pojęcie i struktura systemu dystrybucji 4.3. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji 4.3.1.Kanały bezpośrednie i pośrednie 4.3.2. Kanały internetowe 4.3.3. Kanały szerokie i wąskie 4.3.4. Kanały konwencjonalne i zintegrowane 4.3.5. Kanały fizycznego przepływu produktów (logistyka dystrybucji) 4.4. Czynniki decydujące o strukturze systemu dystrybucji Komunikacja rynkowa przedsiębiorstwa Angelika M. Pabian 5.1. Istota i znaczenie procesu komunikacji marketingowej 5.2. Instrumentarium komunikacyjne promotion mix 5.2.1. Reklama 5.2.2. Promocja sprzedaży 5.2.3. Public relations 5.3. Komunikacja marketingowa w sieci internetowej 5.4. Projektowanie komunikatu promocyjnego Mierniki marketingowe Roman E. Niestrój 6.1. Rynek odniesienia 6.2. Pozycja rynkowa 6.3. Skuteczność marketingu 6.4. Efektywność marketingu Angelika M. Pabian Aneks - klasyfikacja reklam Tablica Al. Przykłady reklam ATL Tablica A2. Przykłady reklam BTL Tablica A3. Przykłady reklam internetowych Źródła aneksu - strony internetowe i czasopisma z przykładowymi reklamami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 280 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149198 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena firmy : storytelling i liczby / Aswath Damodaran ; przekład Bartosz Sałbut. - Puszczykowo : Księgarnia maklerska, 2022. - 348, [3] strony : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
1. Opowieść o dwóch plemionach 2. Opowiedz mi historię 3. Elementy składające się na opowiadanie historii 4. Potęga liczb 5. Narzędzia analityczne 6. Tworzenie historii 7. Sprawdzanie opowieści 8. Od opowieści do liczb 9. Od liczb do wartości 10. Modyfikowanie i ulepszanie opowieści – pętla sprzężenia zwrotnego 11. Modyfikowanie opowieści – gdy na drodze staje życie 12. Wiadomości a opowieści 13. Opowieści w skali makro 14. Cykl życia przedsiębiorstwa 15. Wyzwania związane z zarządzaniem 16. Finał
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154836 N, 154835 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności